Надійність графіка контейнерних ліній покращилась до 40%
Згідно з останніми даними зі звіту Sea-Intelligence Consulting, за перші 6 місяців 2022 року і вперше з початку пандемії COVID-19 надійність розкладу графіка контейнерних ліній покращилася в річному численні. При цьому, як наголошується, 6 з 10 контейнерів як і раніше прибувають в порт із запізненням, через що лякає вантажовідправників, які підвищують ціни на фрахт у п’ять разів у порівнянні із середнім історичним показником.
“Глобальна надійність розкладу, схоже, порушила тенденцію, що спостерігалася з початку цього року, при цьому надійність розкладу збільшилася на 3,6 процентних пункти в червні 2022 року до 40%. Середня затримка через пізнє прибуття суден в цьому році різко знизилася, але залишилася незмінною в порівнянні з попереднім місяцем і склала 6,24 доби в червні”, – йдеться в звіті.
Найнадійнішим перевізником в червні 2022 року стала компанія Maersk з показником 49,5%, за нею йде Hamburg Süd з 41,4%. Ще 10 перевізників були з надійністю розкладу 30%-40% і лише два з надійністю розкладу 20%-30%.