Надійність графіка контейнерних ліній покращилась до 40%

Згідно з останніми даними зі звіту Sea-Intelligence Consulting, за перші 6 місяців 2022 року і вперше з початку пандемії COVID-19 надійність розкладу графіка контейнерних ліній покращилася в річному численні. При цьому, як наголошується, 6 з 10 контейнерів як і раніше прибувають в порт із запізненням, через що лякає вантажовідправників, які підвищують ціни на фрахт у п’ять разів у порівнянні із середнім історичним показником.

“Глобальна надійність розкладу, схоже, порушила тенденцію, що спостерігалася з початку цього року, при цьому надійність розкладу збільшилася на 3,6 процентних пункти в червні 2022 року до 40%. Середня затримка через пізнє прибуття суден в цьому році різко знизилася, але залишилася незмінною в порівнянні з попереднім місяцем і склала 6,24 доби в червні”, – йдеться в звіті.

Найнадійнішим перевізником в червні 2022 року стала компанія Maersk з показником 49,5%, за нею йде Hamburg Süd з 41,4%. Ще 10 перевізників були з надійністю розкладу 30%-40% і лише два з надійністю розкладу 20%-30%.

Джерело

Останні новини

Контейнерні перевезення 2023: Підсумки та перспективи
Контейнерні перевезення 2023: Підсумки та перспективи

Глобальний контейнерний ринок стикається з безліччю труднощів протягом останніх років. На жаль, 2023...

18 Jan 2024
Минулоріч порти Одещини обробили більше 50 млн тонн вантажів
Минулоріч порти Одещини обробили більше 50 млн тонн вантажів

За підсумками 2023 року порти Одеської області перевантажили понад 50 млн тонн вантажів,...

10 Jan 2024
З початку дії Українського морського коридору експорт продукції з портів сягнув 15 млн тонн
З початку дії Українського морського коридору експорт продукції з портів сягнув 15 млн тонн

За підсумками роботи Українського морського коридору, експорт склав майже 15 млн тонн продукції....

8 Jan 2024
Відправити запит








Відправляючи форму Ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності