«Укрзалізниця» без конкурсу обрала компанію-монополіста з перевалки контейнерів
З сьогоднішнього дня єдиним відправником навантажених і порожніх контейнерів, а також порожніх платформ у регулярних контейнерних поїздах «Одеса-Порт — Дніпро-Ліски» і «Одеса-Порт — Харків-Ліски» визначена приватна компанія ТОВ «Балк Контейнер Сервіс». Ця ж фірма з лютого поточного року є оператором контейнерного поїзда «Одеса-Порт — Київ-Ліски».
У зв’язку з цим «Європейська Бізнес Асоціація» (ЄБА) адресувала відповідний лист міністру інфраструктури України Владиславу Криклію та голові наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунеру з проханням нормалізувати ситуацію навколо регулярних контейнерних перевезень залізничним транспортом.
«В Україні обладнання для зняття і постановки з/на залізничні платформи є тільки на філіях ЦТС Ліски в містах Дніпро, Харків і Київ. На філіях ЦТС Ліски є можливість приймати і обробляти лише поїзди, а обробляти/приймати одиничні платформи можливості немає. Таким чином, комерційна структура ТОВ «Балк Контейнер Сервіс» монополізувала в Україні роботи з надання послуг зняття/постановки на залізничні платформи великотоннажних контейнерів (це майже всі контейнери, які обробляються по філіям ЦТС Ліски), і з 14 квітня цього року буде встановлювати свої тарифи на умови роботи для всіх компаній в Україні, які раніше співпрацювали з державним підприємством ЦТС Ліски», — відзначається в документі.
З повним текстом згаданого листа можна ознайомитися тут.