З 1 грудня вантажовласники та експедитори платитимуть паливні надбавки

cargo-GlobalOceanLink

З 1 грудня 2019 року вантажовідправники та експедитори почнуть сплачувати паливні надбавки, які повинні будуть компенсувати перевізникам більш високі витрати на паливо у зв’язку з набранням чинності нових вимог Міжнародної морської організації (ІМО) щодо обмеження кількості домішок сірки в судновому паливі.

За прогнозами аналітиків, ціни на більш чисте паливо з низьким змістом сірки в наступному році будуть приблизно на 35% вище нинішніх цін на пальне марки IFO 380. Раніше передбачалося, що перехідні бункерні надбавки будуть вводитися тільки до спотових ставок і контрактів, укладених на термін менше трьох місяців. Однак деякі перевізники також хочуть ввести з 1 грудня BAF IMO для клієнтів на річних контрактах.

Зазначимо, що на початку жовтня середньозважена ціна бункера з низьким вмістом сірки в основних бункерувальних портах становила $542 за тонну. На підставі цих цифр можна припустити, що значення бункерного індексу буде перебувати в районі 530-550 доларів, що на 34-38% вище ціни на паливо IFO 380 в тих же портах на четвертий квартал.

Джерело

Останні новини

Обсяг вантажних перевезень в Україні зменшився на 12,3%
Обсяг вантажних перевезень в Україні зменшився на 12,3%

Як повідомляє Державна служба статистики, за січень 2020 року обсяг вантажоперевезень в Україні...

24 Feb 2020
Контейнерні перевізники вводять додаткові збори на доставку до Китаю
Контейнерні перевізники вводять додаткові збори на доставку до Китаю

Найбільші світові контейнерні лінії такі як CMA CGM, Hapag-Lloyd, APL, ONE і ZIM...

21 Feb 2020
У січні морпорти України наростили контейнерообіг майже на 16%
У січні морпорти України наростили контейнерообіг майже на 16%

Згідно з даними ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ), в січні 2020 року...

18 Feb 2020
Відправити запит








Відправляючи форму ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності