Завантаженість китайських портів наближається до рекордного рівня

Затори в портах Китаю наближається до рекордного рівня через високий попит, погані погодні умови і уповільнення в роботі через введення протоколів, покликаних не допустити поширення коронавірусної інфекції COVID-19.

Так, аналітичний сервіс брокера Braemar ACM повідомляє, що на початку цього тижня обсяг завантаженого тоннажу, що очікує розвантаження в Китаї, досяг 13,9 млн тонн – найвищого рівня, який компанія зафіксувала з моменту початку моніторингу, що являє собою майже чотириразове збільшення середньої завантаженості в липні 2019 року. Таким чином, зараз у китайських портах простоює 71 судно, або близько 3,9% всього торговельного флоту.

Відзначається, що судна, які доставляли в цьому місяці залізну руду в Китай, в середньому простоювали в очікуванні постановки до причалу майже чотири дні, тоді як зазвичай на це йде всього півтора дня. При цьому середній час очікування розвантаження танкерів становить три-чотири тижні в районі Циндао-Жічжао і близько двох тижнів в районі Нінбо-Чжоушань, тоді як стандартний час розвантаження становить близько тижня.

Джерело

Останні новини

Контейнерні перевезення 2023: Підсумки та перспективи
Контейнерні перевезення 2023: Підсумки та перспективи

Глобальний контейнерний ринок стикається з безліччю труднощів протягом останніх років. На жаль, 2023...

18 Jan 2024
Минулоріч порти Одещини обробили більше 50 млн тонн вантажів
Минулоріч порти Одещини обробили більше 50 млн тонн вантажів

За підсумками 2023 року порти Одеської області перевантажили понад 50 млн тонн вантажів,...

10 Jan 2024
З початку дії Українського морського коридору експорт продукції з портів сягнув 15 млн тонн
З початку дії Українського морського коридору експорт продукції з портів сягнув 15 млн тонн

За підсумками роботи Українського морського коридору, експорт склав майже 15 млн тонн продукції....

8 Jan 2024
Відправити запит








Відправляючи форму Ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності