Вартість контейнерних перевезень падає в міру зниження споживчих витрат

Глобальна морська торгівля впала до рівня, близького до пандемічного піку, оскільки висока інфляція і відновлення торгів позначилися на закупівлях товарів. Ціни на доставку світовими торговими шляхами впали на 85% нижче свого піку, оскільки криза вартості життя вдарила по споживчих витратах, а пов’язані з пандемією перебої в ланцюжках постачань ослабли. Про це пише видання Financial Times.

За даними спеціалістів Xeneta, провідної платформи для бенчмаркінгу ставок морських фрахтів і аналізу ринку, цього місяця доставка стандартного 40-футового контейнера зі східного Китаю на західне узбережжя США за короткий час коштувала $1444 порівняно з піком у $9682 у березні 2022 року. Поширені затримки та черги, які вразили порти в розпал пандемії, також припинилися.

Аналітичний центр Кільського інституту (Німеччина) повідомив, що, незважаючи на щомісячний приріст на 2,1% в січні 2023 року, кількість відвантажених товарів знизилася на 5% у порівнянні з рівнем січня 2022 року.

“Причиною падіння є зниження попиту на товари, 90% з яких доставляються роздрібним торговцям морським шляхом. Попит різко впав на тлі зростання інфляції, що викликало серйозну кризу вартості життя в ряді економік і змусило центральні банки спробувати обмежити витрати більш високими процентними ставками”, – йдеться у докладі.

У США витрати на товари зараз знизилися на 5,4% у реальному вираженні порівняно з максимумом у березні 2021 року. У Великобританії обсяги продажів повернулися до рівня, що існував до пандемії, після того як у квітні 2021 року вони зросли на 10%.

Оскільки багато клієнтів укладають довгострокові контракти, судноплавні групи, швидше за все, збережуть переваги більш високих ставок принаймні в поточному кварталі, перш ніж нові угоди відобразять зниження цін.

Прагнучи знизити ставки фрахту, групи також скорочують кількість рейсів. За даними постачальника даних eeSea, у 2022 році перевізники скасували або пропустили 1639 відправлень між Східною Азією та Європою чи Північною Америкою, що на 40% більше, ніж у попередньому році. Незважаючи на це, скорочення обсягів відвантаження ставить компанії перед насувається проблемою надлишкових потужностей.

Оскільки попит на контейнерні майданчики різко зріс під час пандемії, багато перевізників вклали гроші в нові судна. За словами Джонатана Роуча, аналітика судноплавного брокера Braemar, минулого місяця загальна вантажопідйомність замовлених суден була еквівалентна 30% активного світового флоту. Це порівняно з 13% у січні 2019 року.

Джерело

Останні новини

Зустріч із заступником Міністра агрополітики та продовольства Тарасом Висоцьким
Зустріч із заступником Міністра агрополітики та продовольства Тарасом Висоцьким

У рамках міжнародної виставки органічних продуктів BIOFACH 2023 у німецькому місті Нюрнберг пройшла...

20 Mar 2023
Представники Global Ocean Link взяли участь у конференції, організованій АМЕУ
Представники Global Ocean Link взяли участь у конференції, організованій АМЕУ

Вчора, 14 березня, наша компанія стала учасником профільного заходу під назвою «Рік війни:...

15 Mar 2023
365 днів непокірності і незламності у боротьбі з ворогом…
365 днів непокірності і незламності у боротьбі з ворогом…

Пішов вже другий рік повномасштабного вторгнення росії на територію незалежної і суверенної України....

24 Feb 2023
Відправити запит








Відправляючи форму ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності