Найбільші контейнерні лінії підвищили надійність розкладу
Як повідомляє у своєму останньому звіті аналітична компанія Sea-Intelligence, показники надійності лінійного розкладу збільшилися у другому кварталі 2022 року.
«Швидке зростання надійності розкладу, яке ми спостерігали у другій половині року, дещо сповільнилося, при цьому щомісячний приріст у грудні склав незначні 0,1 процентних пункту до 56,6%», – зазначив Алан Мерфі, генеральний директор Sea-Intelligence.
Однак у річному обчисленні надійність розкладу зросла на 24,8% пунктів. Середня затримка через пізнє прибуття суден неухильно знижувалася з початку року. Однак у грудні 2022 року середня затримка трохи збільшилася – на 0,34 доби і досягла 5,43 доби.
MSC був найнадійнішим перевізником з топ-14 у грудні з показником 63,3%, потім – Maersk з 60,1%. Наступні 10 перевізників зафіксували надійність розкладу в межах 50-60%, і тільки Yang Ming і ZIM зафіксували надійність розкладу менше 50%, склавши 47,7% і 47,2% відповідно.
Більш того, 10 з 14 найбільших перевізників зафіксували щомісячне поліпшення надійності розкладу в грудні 2022 року, в той час як MSC не зафіксувала змін, а три перевізника зафіксували зниження.
Yang Ming зафіксував найбільше зростання на 5,3% пунктів, в той час як ZIM зафіксував найбільше зниження – на 6,1% пунктів.