Контейнерні перевізники вводять додаткові збори на доставку до Китаю

Найбільші світові контейнерні лінії такі як CMA CGM, Hapag-Lloyd, APL, ONE і ZIM вводять додаткові збори на доставку контейнерів у китайські порти.

Сталося це через ситуацію з епідемією коронавірусу, що призвела до серйозних перебоїв у роботі портів, а також через дефіцит потужностей у найбільших портах Китаю, оскільки карантинні заходи створюють складнощі з вивезенням вантажів.

Так, наприклад, у Hapag-Lloyd оголосили про введення надбавки в розмірі 500 доларів за 1 TEU, У CMA CGM і APL додатковий збір становить 1250 доларів із одного контейнера, а у ONE – 1000 доларів.

Джерело

Останні новини

Контейнерні перевезення 2023: Підсумки та перспективи
Контейнерні перевезення 2023: Підсумки та перспективи

Глобальний контейнерний ринок стикається з безліччю труднощів протягом останніх років. На жаль, 2023...

18 Jan 2024
Минулоріч порти Одещини обробили більше 50 млн тонн вантажів
Минулоріч порти Одещини обробили більше 50 млн тонн вантажів

За підсумками 2023 року порти Одеської області перевантажили понад 50 млн тонн вантажів,...

10 Jan 2024
З початку дії Українського морського коридору експорт продукції з портів сягнув 15 млн тонн
З початку дії Українського морського коридору експорт продукції з портів сягнув 15 млн тонн

За підсумками роботи Українського морського коридору, експорт склав майже 15 млн тонн продукції....

8 Jan 2024
Відправити запит








Відправляючи форму Ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності