Контейнерні лінії на три роки відмовляться від надбавок до тарифів на перевезення – Єврокомісія
За інформацією Єврокомісії, нова практика оголошення контейнерними лініями ставок (загальна величина ставки після підвищення з розкладом за складовими) буде обов’язковою протягом трьох років, починаючи з грудня 2016 року. Раніше компанії повідомляли про надбавки до тарифу (General Rate Increase, GRI).
Пропозицію щодо зміни практики GRI було озвучено 14 лініями – CMA CGM, COSCO, Evergreen, Hamburg Süd, Hanjin, Hapag-Lloyd, HMM, Maersk Line, MOL, MSC, NYK Line, OOCL, UASC і Zim.
Відповідно до пропозиції, лінії припиняють публікацію GRI. Замість цього публікується нова величина ставки з виділенням її складових – базової ставки, бункерній надбавки, зборів за безпеку, THC, і надбавки пікового сезону (коли це можливо).
Оголошений цінник буде носити обов’язковий характер і буде розглядатися як максимально можлива ціна на оголошений період часу, при цьому лінії матимуть право пропонувати ставку нижче позначеної верхньої межі.
Єврокомісія цю пропозицію прийняла. Як зазначила комісар ЄС з антимонопольної політики Маргрет Верстагер, зобов’язання, які беруть на себе 14 ліній, зроблять ціни на контейнерні перевезення більш прозорими і сприятимуть підвищенню рівня конкуренції.